نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 16:00

مردم با بلوغ سیاسی کامل در انتخابات به دنبال انتخاب اصلح باشند

بیله‌سوار- امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: مردم باید با بلوغ سیاسی کامل در انتخابات به دنبال انتخاب اصلح باشند،چرا که همگی در وضعیت به وجود آمده پس از آن مقصر خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: مردم باید با بلوغ سیاسی کامل، در انتخابات به دنبال انتخاب اصلح باشند، چرا که همگی در وضعیت به وجود آمده پس از آن مقصر خواهند بود و اعتراض پس از آن، کار را به جایی نخواهد برد.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون ضربه‌ای که از مسئولان ناکارآمد و بی لیاقت خورده است از هیچ دشمن خارجی ندیده است که اگر مسئولان به معنای واقعی کلمه همت کنند بن بستی برای پیشرفت کشور نخواهیم داشت.

امام جمعه شهرستان بیله سوار ضمن تذکر به افراد بی حجاب در جامعه گفت: تذکر لسانی به ویژه در بحث امر به معروف و نهی از منکر، از مهم‌ترین وظایف مؤمنین نسبت به همدیگر است و بسیاری از مشکلات جامعه در حوزه‌های مختلف با همین تذکر لسانی قابل حل است.

حجت‌الاسلام عزیزی ادامه داد: کسی که حجاب را در جامعه رعایت نمی‌کند و فرزندان مردم را به سمت گناه می‌کشاند، آیا راضی می‌شود فرد دیگری همین کار را با همسر و فرزند وی انجام دهد، قطعاً پاسخ وی منفی خواهد بود.

مسئولان با برنامه ریزی منسجم در بحث عفاف و حجاب جامعه همت کنند

وی در ادامه بیان کرد: از مسئولان تقاضا داریم با برنامه ریزی منسجم و فعالیت هدفمند در بحث امر به معروف و نهی از منکر به ویژه عفاف و حجاب در جامعه همت کنند چرا که تمامی تلاش دشمن از این سناریوها و طرح‌ها در قبال ایران، اَندُلُس سازی کشور و پیاده سازی جنگ ترکیبی و ادراکی هدفمند نسبت به انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بیله‌سوار ادامه داد: ایجاد تردید در بین مردم به ویژه در بین جامعه نخبگانی کشور که منجر به یاس و ناامیدی آنان از نظام و انقلاب می‌شود از مهم‌ترین ترفندها و طرح‌های روی میز دشمنان ایران اسلامی است که با بصیرت و هوشیاری مردم همچنان توطئه‌هایشان نقش بر آب می‌شود.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه با اشاره به ناکارآمدی برخی مسئولین و ایجاد نارضایتی در بین قاطبه مردم تصریح کرد: مردم ما ۴۴ سال است با تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی فراوانی دست و پنجه نرم کرده و پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند ولی آنچه که آنان را ناراحت می‌کند ناکارآمدی برخی مسئولین است.

وی خاطرنشان کرد: فردی که از الان با پول میلیاردی وارد صحنه رقابت انتخاباتی می‌شود آیا بعد از پیروزی و تکیه بر صندلی سبز بهارستان، فساد انتصاباتی نخواهد داشت؟! فساد استخدامی نخواهد داشت؟! و هزاران فسادهای دیگر که همگی به نحوی در جامعه شاهد هستیم. اینها هستند که با ناکارآمدی و فساد خود در بین مردم نارضایتی ایجاد می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1206324

مهمترین اخبار ایران و جهان: