نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 16:00

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی اعتلای اسلام است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: در ۴۵ سال گذشته انقلاب اسلامی با هدایت رهبری حکیم، سوار بر سفینه نجات اسلام و با همراهی مردم، ذره ای از آرمان‌های خود فاصله نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، محمد نعیمی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز  در جشن سالگرد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،  با واکاوی جریان انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل تا کنون، اظهار کرد: ما افتخار می‌کنیم این انقلاب پس از ۴۵ سال،  ذره ای با آرمان‌های خود فاصله نگرفته است. 

وی با اشاره به جایگاه  دین در جامعه در دوران پیش از  انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی پیروز شد که مذهب و دین به عنوان مخدر جامعه مطرح بود و  اسلامی در بین مردم متداول بود که جز  در حوزه زندگی روزمره، در عرصه اجتماعی و سیاسی ظهور و بروزی نداشت. مردم شناخت درستی از امام راحل نداشتند مثل  امروز که اغلب ما شناخت درستی از  رهبر انقلاب  نداریم و حرف های دشمنان بر اندیشه و دیدگاه  ما در مورد انقلاب اسلامی  تاثیرگذار است.

نعیمی به فتنه‌های مختلف دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون اشاره کرد و افزود: این فتنه‌ها با رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی خنثی شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی اقدامات دولت‌ها و ساختن سد، بیمارستان و غیره نیست.  چرا که اگر هر دولت دیگری هم بود، احتمالا  کارهایی انجام می‌داد. دستاورد انقلاب اسلامی و محصول خون شهدا،  اعتلای اسلام و قرآن است.  امروز  تراز انقلاب اسلامی در سطحی است که حتی دشمنان جرات برخورد با ما  را هم ندارند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع)  با بیان اینکه علیرغم همه فتنه‌ها انقلاب اسلامی در  ۴۵ سال گذشته  ذره ای از مسیر خود خارج نشده است؛ گفت:  علت ماندگاری  انقلاب اسلامی وجود راهبری حکیم که مسیر را خوب می‌شناخت و وسیله نجاتی به نام اسلام بوده است. اما  همراهی مردم سوخت این وسیله نجات است که تا وقتی پای کار باشند، اسلام در مسیر تعالی پیش می‌رود. 

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، یادآور شد: هر فعالیتی باید   موتور محرکه داشته باشد. مردم مومن و متعهد  فردیس همواره همراه انقلاب بوده‌اند، حالا باید موتور محرکه ای باشد که جریان همنوایی مردم با نظام اسلامی  را سرعت ببخشد. امروز موتور محرکه روحانیون، زنان، نیروهای انقلاب، پیشکسوتان مدیران و مسوولان هستند  که باید در راستای جهاد تبیین و افزایش آگاهی مردم درخصوص انقلاب و  آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی  تلاش کنند. 

نعیمی تاکید کرد: همه دشمنان انقلاب اسلامی بسیج شده‌اند تا با تبلیغات منفی برای کاهش مشارکت در انتخابات کشور را به حاشیه ببرند. ۱۱ اسفند معرکه ای است که  مردم انقلاب مثل  همیشه باید  پای کار باشند و هستند.‌ البته به شرطی که خواص وظیفه شناسی ‌و حمایت کنند و با جهاد تبیین در جهت افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کنند.

وی با اشاره به جریانات غزه و جنایات امریکا و اسرائیل در کشتار مردم بی‌گناه، گفت: بیش از   ۲۷ هزار انسان  در جنایات امریکا و اسرائیل در غزه کشته شده که اغلب زن و بچه هستند. سکوت غربی‌ها و همه مدعیان حقوق بشر  در مقابل  این جنایات، واقعیت جریان غرب را روشن کرد. دشمنان بدانند ما به دنبال تمدن سازی اسلامی هستیم و می‌خواهیم تمدن اسلامی بر بر تارک بشریت هک بشود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662924

مهمترین اخبار ایران و جهان: