نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 09:41

برگزاری نمایشگاه آثار راه‌یافته به جشنواره صنایع‌دستی بسیج در اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی بسیج با نمایش آثار راه‌یافته به دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج در نگارخانه خطایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی٬ صنایع دستی و گردشگری٬ حسن محمدی ادیب در بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی بسیج، اظهار کرد: این نمایشگاه با نمایش آثار راه‌یافته به مرحله استانی دومین جشنواره سراسری صنایع‌دستی بسیج از ۱۰ تا ۱۶ دی‌ماه در محل نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ‌صفی‌الدین اردبیلی در حال برگزاری است.

وی افزود: استقبال خوبی از دومین دوره این جشنواره از سوی صنعت‌گران استان اردبیل اتفاق افتاده است و ۱۰۰ اثر از ۴۰ هنرمند در این نمایشگاه حضور دارند.

محمدی ادیب تصریح کرد: بازدید از این نمایشگاه هرروز از ساعت ۱۰ تا ۱۶ برای عموم آزاد بوده و آثار راه‌یافته در حین برگزاری نمایشگاه داوری شده که آثار برگزیده برای حضور در جشنواره سراسری صنایع‌دستی بسیج در اسفندماه سالجاری معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت حوزه صنایع‌دستی و لزوم توجه بیشتر به این حوزه، ادامه داد: برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف در حوزه صنایع‌دستی می‌تواند به معرفی بیشتر آثار صنایع‌دستی و رونق آن منجر شود و اداره کل میراث‌فرهنگی از حضور صنعتگران در این رویدادها حمایت می‌کند.

پایان‌پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622568

مهمترین اخبار ایران و جهان: