نیوز سیتی!
16 دی 1402 - 21:32

بویراحمد واحد است و نباید دنبال تقسیم‌بندی انتخاباتی آن باشیم

فعال سیاسی و انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بویراحمد واحد است و نباید دنبال تقسیم‌بندی آن باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فاز جدیدی از شده و اکنون شور و شوق انتخاباتی نسبت به چند روز پیش ده‌ها برابر گردیده و هر کدام از نامزدهای انتخاباتی تایید صلاحیت شده در این مرحله به دنبال جلب و جذب آرا هستند.

در این بین فعالان سیاسی انتخاباتی پس از اعلام صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان در این مرحله، نظرات خود را با رسانه‌ها در میان گذاشتند.

در این خصوص غلام محمد زارعی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در دوره‌های نهم و دهم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: قبل از هر چیز تاکید می‌کنم کاندیدای مردم هستیم نه قومیت‌ها و در گذشته ثابت کرده‌ایم که رفتار و عمل ما متوجه همه مردم است.

وی با بیان اینکه 2 بویراحمد مجزا نداریم و بویراحمد همیشه یکی بوده و واحد است گفت: معتقدیم که بویراحمد همیشه یکی بوده و نباید دنبال تقسیم بندی مصنوعی باشیم و احساسات مردم را برانگیخته کنیم.

نماینده ادوار و نامزد این دوره از انتخابات با بیان این که منافع بویراحمد واحد را باید در نظر بگیریم یادآور شد: در گذشته هم نشان داده‌ایم که برای ما ملاک بویراحمد پایین و بالا نیست بلکه همه بویراحمد را به یک چشم باید دید.

وی با تاکید بر این که بویراحمد قبل از هر چیز نیاز به نگاه عادلانه و دلسوزانه دارد گفت: در عمل باید نشان دهیم که نگاه صمیمانه و مهربانانه حتی به مخالفان خود داریم.

این نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: نباید اقوام و طوایف میدان رقابت و تاخت و تاز ما نامزدهای انتخابات باشند افزود: چرا که در این صورت خصومت‌ ایجاد می‌کنیم لذا باید در یک فضای مشارکتی و فارغ از برانگیختن احساسات قومی و طایفه‌ای اجازه بدهیم تا مردم انتخاب خوب و شایسته داشته باشند.

وی افزود: اصل را باید بر این بگذاریم که پس از پیروزی در انتخابات مخالف و موافق احساس امنیت کنند و امنیت روحی و روانی و زندگی آنها را با رفتار و گفتار خود به هم نریزیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1628868

مهمترین اخبار ایران و جهان: