نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 19:58

دانشجویان ایرانی مقیم چین: حمله تروریستی کرمان را به شدت محکوم می‌کنیم

جمعی از دانشجویان ایرانی مقیم چین با صدور بیانیه ای تاکید کردند: ما دانشجویان ایرانی مقیم چین، حمله تروریستی شهر کرمان را به شدت محکوم می‌کنیم. این حمله بی‌رحمانه، ناجوان مردانه و غیرانسانی، جان‌های بی‌گناه بی شماری را گرفت و جراحت های عمیقی را به پیکره ایران اسلامی وارد آورد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان ایرانی مقیم چین با صدور بیانیه ای تاکید کردند: ما دانشجویان ایرانی مقیم چین، حمله تروریستی شهر کرمان را به شدت محکوم می‌کنیم. این حمله بی‌رحمانه، ناجوان مردانه و غیرانسانی، جان‌های بی‌گناه بی شماری را گرفت و جراحت های عمیقی را به پیکره ایران اسلامی وارد آورد. 

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَنْ یُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ (سوره مبارکه بروج آیه 8)
و بر آنان عیبى نگرفته بودند جز اینکه به خداى ارجمند ستوده ایمان آورده بودند

با ابراز تأسف و اندوه عمیق، ما دانشجویان ایرانی مقیم چین، حمله تروریستی شهر کرمان را به شدت محکوم می‌کنیم. این حمله بی‌رحمانه، ناجوان مردانه و غیرانسانی، جان‌های بی‌گناه بی شماری را گرفت و جراحت های عمیقی را به پیکره ایران اسلامی وارد آورد. 

ما قاطعانه اعلام می‌کنیم که هیچ عقلانیتی در این اقدام وحشیانه وجود ندارد. حملات تروریستی نه تنها با ارزش‌های انسانی و اخلاقی ما در تضاد است، بلکه بر خلاف کلیه قوانین و موازین بین المللی و حقوق بشری است. بر این باور هستیم که همبستگی، صلح و همکاری بین ملت‌ها و افراد جهان استواری و ثبات را به جامعه بشریت می‌بخشد.

ما با خانواده‌های قربانیان این حمله و همچنین با ملت ایران در این روز های  سخت، همدردی و همراهی قلبی خود را اعلام می داریم. در این لحظات دشوار، ما از خداوند منان برای آن‌ها تسلی و صبر مسئلت داریم و از جامعه بین‌المللی می خواهیم این اعمال تروریستی را قاطعانه محکوم ‌کند.

همچنین، ما خواستار اقدامات فوری و مؤثر از سوی مقامات و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای شناسایی و دستگیری عوامل این حمله تروریستی هستیم. ضرورت اجرای عدالت خواسته آحاد ملت ایران و تمامی عدالت خواهان عالم است.

در پایان، لازم به تاکید است که این تهدید جهانی نیازمند تلاش مشترک و هماهنگی بین کشورها و سازمان‌های بین‌المللی است تا بتوانیم امنیت و صلح را در سراسر جهان تحقق بخشیم. امید است که با اهتمام و حسن توجه همه جانبه، این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم و به جهانی صلح آمیز و آرامش بخش برای همه ملل دست یابیم.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626924

مهمترین اخبار ایران و جهان: