نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 23:57

2 بار فرود اضطراری هواپیمای استانبول- تهران در فرودگاه تبریز و سرنوشت 215 مسافر

هواپیمای استانبول - تهران که در فرودگاه تبریز به دلیل نقص فنی فرود اضطراری کرده بود پس از 6 ساعت پرواز کرد اما این بار نیز بدلیل نقص فنی دوباره بدلیل نقص فنی دوباره به فرودگاه تبریز بازگشته و فرود اضطراری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هواپیمای A۳۰۰ هما  به شماره ۷۱۸ با ۲۱۵ مسافر که در مسیر استانبول به فرودگاه امام(ره) تهران به دلیل نقص فنی ساعت ۱۶ امروز مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز کرد.

رامین آذری مدیرکل فرودگاه های آذربایجان‌شرقی درباره جزئیات  فرود اضطراری هواپیما استانبول به تهران در تبریز گفت:  به علت دیده شدن دود در کابین خلبان این فرود اضطراری انجام شد.

براساس این گزارش، ۲۱۵ مسافران این هواپیما که به ترمینال فرودگاه تبریز انتقال یافته بودند بعد از ۶ ساعت انتظار بالاخره ساعت ۲۲ بعد از انجام کارهای کارشناسان و رفع نقص آماده پرواز شد.

هادی نجاتی مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های آذربایجان شرقی در این زمینه گفت: هواپیمای جمهوری اسلامی (هما) در مسیر استانبول - تهران پس از ترک فرودگاه تبریز بعد از 5 دقیقه به دلیل دومین نقص فنی دوباره به فرودگاه تبریز بازگشت و فرود اضطراری کرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تمام ۲۱۵ سرنشین این هواپیما در سلامت کامل هستند، گفت: در حال حاضر مسافران به ترمینال فرودگاه تبریز انتقال یافتند و کارشناسان بدنبال رفع نقص فنی هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1548224

مهمترین اخبار ایران و جهان: