نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 22:52

شورای خیرین کرمانشاه در راستای حمایت از بیماران صعب‌العلاج تشکیل شد

مدیرکل اجتماعی استانداری از راه‌اندازی مجمع خیرین استان خبر داد و گفت: با تشکیل شورای خیرین کرمانشاه، ظرفیت بسیار خوبی برای تأمین نیازهای بیماران خاص ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه؛ حمید خسروی روز دوشنبه ۲۴ مهرماه در نشست کمیته بیماران خاص و صعب‌العلاج که با حضور مدیران عضو و نمایندگان انجمن‌های بیماران خاص برگزار شد؛ عنوان کرد: ۴۰ هزار بیمار خاص در استان وجود دارد که این افراد متحمل هزینه‌های زیادی برای درمان خویش هستند و در این زمینه نیازمند حمایت‌های ویژه می‌باشند.

وی افزود: دولت مردمی در این زمینه با اهتمام و پشتکار ویژه‌ای از این بیماران حمایت می‌کند و هزینه‌های دارویی و درمانی این عزیزان هم توسط بیمه پرداخت می‌شود.

مدیرکل اجتماعی استانداری عنوان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه خدمات بی‌سابقه و درخشان دولت در این بخش را از طریق رسانه‌ها برای مردم تبیین کنند.

وی ادامه داد: در نشست امروز مصوبات خوبی در حمایت از این بیماران به تصویب رسید که به‌زودی ابلاغ می‌شوند.

خسروی تصریح کرد: خوشبختانه با تصویب شورای اجتماعی کشور، شورای خیرین تشکیل می‌شود و دفتر نمایندگی آن در کرمانشاه هم در حال راه‌اندازی است.

وی ادامه داد: کرمانشاهی‌های نیکوکار بسیار در داخل و یا خارج از کشور هستند که از خیرین شناخته‌شده کشور هستند و در امر مدرسه‌سازی، درمانگاه سازی و یا تأمین تجهیزات پزشکی برای بیماران خاص بسیار فعال هستند و از ظرفیت این عزیزان در انجمن خیرین استان حتماً بهره گرفته می‌شود.

حمید خسروی مدیرکل اجتماعی استانداری تصریح کرد: این عزیزان نیکوکار حامی بسیار خوبی برای تأمین دستگاه‌های پزشکی و برخی اقلام دارویی موردنیاز بیماران خاص و صعب‌العلاج محسوب می‌شوند.

در این نشست مدیران حوزه بیماران خاص و بیمه سلامت و همچنین چند تن از مدیران انجمن‌های حمایت از بیماران خاص به طرح مشکلات درزمینه‌ی تهیه دستگاه‌های پزشکی، داروهای موردنیاز و مشکلات بیمه‌ای پرداختند.

انتهای پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1540324

مهمترین اخبار ایران و جهان: