نیوز سیتی!
01 دی 1402 - 13:12

نگاهداری: تحولات علم و فناوری پیشران تحولات در دنیای امروز و آینده است

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: همه مطالعات ما و مطالعات جهانی نشان می‌دهد که پیشران تحولات در دنیای امروز و آینده به طور کامل تحولات علم و فناوری است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز (اول دی‌ماه) تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: پیشرفت ایران اسلامی و انقلاب اسلامی یکی از دغدغه‌های فرزندان شما در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی است. در این راستا، ۱۰ توصیه را معطوف می‌کنم به مباحث و دغدغه‌هایی که در ارتباط با پیشرفت ایران اسلامی مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: توصیه اول، همه مطالعات ما و مطالعات جهانی نشان می‌دهد که پیشران تحولات در دنیای امروز و آینده به طور کامل تحولات علم و فناوری است. اقتصاد، حکمرانی و تولید دانش بنیان شده‌اند و برنامه‌ریزی و سیاست گذاری برای توسعه و تقویت علم و فناوری و پژوهش در کشور یک الزام برای بقا و کمال نظام جمهوری اسلامی ایران در آینده است. بنابراین؛ پژوهش و فناوری را یک سرمایه‌گذاری برای آینده بدانید و نه به عنوان هزینه برای کشور.

در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1612324

مهمترین اخبار ایران و جهان: