نیوز سیتی!
20 آذر 1402 - 11:27

تشکیل ستاد مدیریت بحران آتش‌سوزی منطقه ویژه اقتصادی

هم اکنون ستاد مدیریت بحران آتش‌سوزی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با هدف بررسی آخرین وضعیت حریق مینی پالایشگاه هیدرو کربن در حال برگزاری‌ست.

هرچند زبانه های آتش مینی پالایشگاه هیدرو کربن منطقه ویژه اقتصادی بیرجند کمی فروکش کرده و قابل کنترل است اما هنوز آتش سوزی همچنان ادامه دارد.

آن طور که محمد علی آ خوندی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: با توجه به شرایط مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند، آتش همچنان ادامه دارد اما محدود و کنترل شده است.

به گفته وی هنوز سه مخزن این واحد به مرحله انفجار نرسیده هرچند بخشی از آنها در آتش سوخته اما بررسی می‌کنیم که این سه مخزن را با فوم سنگین از خطر انفجار نجات دهیم.

حال که بعد از گذشت بیش از ۲۴ ساعت هنوز این آتش شعله ور است جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی نیز از محل این حادثه بازدید کرد و هم اکنون ستاد مدیریت بحران آتش سوزی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با وی و با هدف بررسی آخرین وضعیت حریق مینی پالایشگاه هیدرو کربن در حال برگزاری ست.

 ساعت ۸:۵۴ دقیقه روز گذشته به دلایل نامعلومی مخازن مینی پالایشگاه هیدروکربن منطقه ویژه اقتصادی بیرجند آتش گرفت و آتش به ۱۸ مخزن این مینی پالایشگاه سرایت کرد.

این خبر تکمیل می شود

منبع: فارس
شناسه خبر: 1600924

مهمترین اخبار ایران و جهان: