نیوز سیتی!
20 آذر 1402 - 09:14

سارقان طلا در شهرضا دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: 4 سارقی که با فریب فروشنده یک واحد طلافروشی اقدام به سرقت مقادیری طلا کرده بودند شناسایی و در عملیات کارآگاهان پلیس دستگیر شدند.

صادق کاظم‌زاد، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت کش روزنی مقادیری طلاجات از یک مغازه طلافروشی در شهرستان شهرضا، با توجه به شیوه خاص سارقان در این نوع سرقت اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز شد.

وی گفت: با حضور میدانی کارآگاهان و بررسی ابعاد وقوع جرم مشخص شد ۲ آقا و ۲ خانم جوان وارد مغازه طلافروشی شده و با سرگرم کردن فروشنده اقدام به سرقت ۳ حلقه النگو و ۲ جفت گوشواره کرده و به سرعت محل را ترک می‌کنند.

کاظم‌زاد افزود: با انجام اقدامات تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در نهایت متهمان شناسایی و هر ۴ سارق که در حال خارج شدن از شهرستان بودند در یک عملیات دقیق و ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به کشف طلاجات مسروقه در بازرسی از خودرو متهمان خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و با توجه به اعتراف متهمان به بزه ارتکابی، برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1600724

مهمترین اخبار ایران و جهان: