نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 18:10

مهاجم هلندی گل‌گهر: گلی که به پرسپولیس زدم پذیرفته نشد اما گریه نمی‌کنم

مهاجم خارجی تیم فوتبال گل گهر گفت: مقابل پرسپولیس توپ را زدم و گل شد اما داور قبول نکرد با اینحال فوتبال ادامه دارد و گریه نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میشل تی ورده در خصوص انتخاب تیم فوتبال گل گهر سیرجان، اظهار داشت: در اردوی تیم ملی بودم که مدیربرنامه‌ام درمورد پیشنهاد گل گهر با من تماس گرفت. بعد از اینکه در مورد آن تیم تحقیق کردیم متوجه شدیم باشگاهی حرفه‌ای و خوب است. تصمیم گرفتیم با برنامه خوب به این تیم بیایم.

مهاجم هلندی-سورینامی گل گهر در مورد اینکه شروعش در لیگ ایران با گلزنی مقابل پرسپولیس که توسط داور اعلام نشد می‌توانست رویایی باشد، عنوان کرد: همانطور که گفتید شروعی رویایی و عجیب بود. من توپ را زدم و گل شد اما نمی‌توانم گریه و شکایت کنم. فوتبال ادامه دارد. همه اشتباه می‌کنند. در آن صحنه هم داور اشتباه کرد و گل ما پذیرفته نشد ولی همه چیز ادامه دارد و ما هم تلاش‌مان را دادامه می‌دهیم.

تی ورده در مورد اینکه با سابقه حضور در فاینورد هلند، شرایط لیگ ایران را چطور می‌بیند، گفت: در لیگ‌های مختلف بازی کرده‌ام. هر لیگی شرایط خودش را دارد. در هلند شرایط متفاوتی بود. بعد به عربستان رفتم و شرایط متفاوتی داشت. الان هم در ایران با شرایط متفاوت هستم. لازم است بازی به بازی هماهنگ شوم و وظایفم را انجام بدهم. از الان به فکر اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد نیستم. به فکر این هستم که روز به روز بهتر شوم و وظایفم را به عنوان بازیکن انجام بدهم. از زمانیکه آمدم شرایط خیلی خوب است. همه تلاش می‌کنند به من کمک کنند. ارتباط خیلی خوبی داریم. کمی مشکل زبان هست ولی کلا شرایط خیلی خوب است و روز به روز هماهنگ تر می‌شوم.

وی در خصوص اینکه با کدام بازیکن این تیم رفاقت بیشتری دارد، عنوان کرد: محمدرضا اخباری بهترین دوست من است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545524

مهمترین اخبار ایران و جهان: