نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 13:58

راه‌اندازی شعبه استانی مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت در ایلام

مدیرکل بیمه سلامت ایلام از راه‌اندازی شعبه استانی مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت در استان ایلام خبر داد.

نورالدین رحیمی مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: با توجه به ضرورت گسترش پژوهش در تمامی واحدهای سازمان و به منظور استفاده از ظرفیت پژوهشی و تحقیقاتی اعضاء هیات علمی دانشگاهها و موسسات علمی و پژوهشی استان ایلام ، شعبه استانی مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت در ایلام راه اندازی شد.

وی افزود: علاوه بر انجام مطالعات، تحقیقاتی برگزاری کنفرانسهای علمی ترجمه آثار و کتاب‌ها و مقاله های خارجی و ایده‌های پژوهشی و ارائه عناوین پژوهشی کاربردی در مرکز تحقیقات انجام شده و از حمایت‌های سازمان بیمه سلامت برخوردار می‌شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با بیان اینکه جهت انجام پروژه ها در سطح ملی، محدویتی وجود ندارد و پس از تصویب هزینه آن در سازمان پرداخت می‌شود، ادامه داد: طرح‌های استانی نیز با تصمیم‌گیری در شورای پژوهشی استان مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند.

مدیرکل بیمه سلامت با اشاره به اینکه در بحث پژوهش تنها بهداشت و درمان مورد توجه نیست، بلکه هدف نگاه جامع و کلان برای راه اندازی مرکز بین المللی تحقیقاتی بیمه است، خاطرنشان کرد: با توجه به توانایی استان در همه زمینه های موجود پژوهش انجام شود.

وی در ادامه از پژوهشگران اساتید دانشگاهها و مراکز علمی استان دعوت کرد با ارائه طرح یا مشارکت در پژوهشها با این مرکز نوپا در استان همکاری کنند.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1606368

مهمترین اخبار ایران و جهان: