نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 14:08

شناسایی گرداننده کانال غیراخلاقی در چهارباغ

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ گفت: شخصی که با راه‌اندازی یک کانال غیر اخلاقی در بستر تلگرام، اقدام به دریافت مبالغی برای عضویت در این کانال می‌کرد و از این طریق در یک بازه زمانی ۷ ماهه ۲ میلیارد ریال کسب درآمد کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، کامران چراغی، فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: به دنبال رصد اطلاعاتی ماموران پلیس فتا شهرستان چهارباغ مشخص شد گرداننده یک کانال تلگرامی اقدام به انتشار مطالب غیر اخلاقی نموده و از این طریق با اغفال جوانان و نوجوانان برای خود کسب درآمد می‌کند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات پلیسی و شناسایی هویت گرداننده این کانال تلگرامی، مخفیگاه او در شهرستان چهارباغ شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این شخص دستگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی چهارباغ اضافه کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که متهم در یک بازه زمانی ۷ ماهه از طریق این کانال ۲ میلیارد ریال درآمد کسب کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دستور مقام قضائی مطالب منتشر یافته در این کانال پاکسازی و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

چراغی در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد که بر رفتارهای جوانان و نوجوانان خود در فضای مجازی نظارت داشته و در صورت مواجهه با موضوعات مشابه آن را از طریق سایت پلیس فتا فراجا به کارشناسان مربوطه اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614324

مهمترین اخبار ایران و جهان: