نیوز سیتی!
03 آبان 1402 - 10:06

خدمت‌رسانی به عشق رضوی در خمینی شهر

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر گفت: این کانون در یک سال گذشته ۵۶۰ میلیون ریال خدمات رایگان به افراد نیازمند ارائه کرده است.

 سید محمدباقر محمدی، دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمینی‌شهر اظهارداشت: این کانون در یک سال گذشته ۵۶۰ میلیون ریال خدمات رایگان به افراد نیازمند ارائه کرده است.

وی برپایی میز خدمت ویژه نیازمندان درمناطق جوی آباد و دوشاخ در روزهای مختلف، مشارکت در جشن های ملی مذهبی، عید غدیر، نیمه شعبان، هفته دفاع مقدس، ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها( همزمان درسه نقطه شهرستان)، روز عصای سفید را از جمله برنامه‌های این کانون بیان کرد و  ادامه داد: سال گذشته یک تیم پزشکی مشتکل از پرستار، نیروهای بهداشت و سلامت روان و تغذیه در منطقه طرق رود شهرستان نطنز به ۳۸۵ نفر خدمات رایگان ارائه دادند.

محمدی افزود: در مراسم بزرگداشت شهدای گمنام کوه سفید شهر درچه نیز یک تیم پزشکی به حاضران خدمت رسانی کردند.

دبیر کانون‌ خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: این کانون در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی بیش از ده‌ها مورد ارجاع به متخصصین و خدمات پاراکلینیک داشته و در مواقع اضطرار نیز پزشکان و پرستاران در منازل افراد نیازمند حضور یافته و به ارائه ویزیت، خدمات پرستاری و داروی به طور رایگان پرداخته اند.

پایان پیام/۳۸۱۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549724

مهمترین اخبار ایران و جهان: