نیوز سیتی!
18 اسفند 1401 - 15:54

اختصاص۴۲ سوله بحران و سالن ورزشی برای اسکان اضطراری زائران نوروزی

مشهد ـ رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ۴۲ سوله بحران و سالن ورزشی در مشهد با ظرفیت ۳۲ هزار نفر در ایام نوروز ویژه اسکان اضطراری آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین باغگلی اظهار کرد: ۴۲ سوله بحران و سالن ورزشی در مشهد برای اسکان اضطراری زائران آماده سازی شد که علاوه بر این مراکز، بوستان زائرپذیر غدیر نیز مجهز به کانکس، سکوی با آلاچیق و سکوی بدون آلاچیق برای اسکان زائران آماده است.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: مباحث زیباسازی اجتماعی شهر، اعم از جمع‌آوری متکدیان و معتادان متجاهر نیز برای استقبال از بهار ۱۴۰۲ به صورت شبانه‎‌روزی درحال اجراست.

وی گفت: اقدامات شهرآرایی، آذین‌بندی و جانمایی المان‌های شهری نیز به صورت ویژه انجام می‌شود تا شاهد جلوه متفاوت و جذابی در نوروز پیش رو باشیم.

باغگلی افزود: همچنین امسال به منظور توسعه اطلاع رسانی به مسافران و زائران مقرر شده است از ظرفیت راهنمایان زائر افتخاری استفاده شود که تا کنون تعداد زیادی برای مشارکت در این طرح نام نویسی کرده اند.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ابراز امیدواری کرد با پیش بینی تمهیدات لازم و پای کار بودن همه دستگاه‌های اجرایی، شاهد ارائه خدمات شایسته به زائران نوروزی امام رضا (ع) باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1083368

مهمترین اخبار ایران و جهان: