نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 13:14

مهمترین پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اطاعت از رهبری است

شیراز- عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در ۲۲ بهمن هشت پیام داشت که مهمترین آن ولایت پذیری مردم و اطاعت از رهبری در راستای مقابله با توطئه‌های دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیداحمد خاتمی پیش از ظهر یکشنبه در سالروز گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شیراز بیان کرد: دشمنان خودشان را به آب و آتش زدند تا مردم در ۲۲ بهمن به میان نیایند اما مردم بار دیگر به میدان آمده و نقشه دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی ادامه داد: راهپیمایی امسال هشت پیام برای دشمنان داشت که از جمله این پیام‌ها می‌توان به این موضوع اشاره کرد که حضور پرشور مردم در راهپیمایی بیانگر آن است که مردم نظام اسلامی را می‌خواهند و به این نظام عشق می‌ورزند.

خاتمی اضافه کرد: مردم در این راهپیمایی نشان دادند که تمامی آحاد جامعه با هم همراه هستند این در حالی است که اختلاف در عقیده یک امر طبیعی است اما وحدت در اصول اصل جدایی ناپذیری میان مردم انقلاب اسلامی ایران بوده و همه مردم خواهان ساخت ایران قوی است.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: تعهد امری جدا نشدنی از مردم ایران اسلامی است زیرا همواره بر پیمانی که با امام راحل (ره) و امام خامنه ای بسته اند استوار بوده و خدشه‌ای در این پیمان ایجاد نخواهد شد.

او ادامه داد: این انقلاب به راحتی به دست نیامده و شهدای زیادی در راه انقلاب به شهادت رسیده اند که میانگین سنی آنان ۱۵ تا ۳۰ سال بوده آنان رفتند تا کشور امروز در امنیت و آرامش باشد.

آیت الله خاتمی ادامه داد: شهیدان باید بدانند که مردم ایران اسلامی امانت دار خوبی برای امانت آنان که انقلاب است خواهند بود این در حالی است که نسل‌های دوم و سوم انقلاب نیز باید بدانند که شهدا از آنان انتظار دارند که حافظ انقلاب اسلامی ایران باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ولایتمداری پیام دیگری است که حضور مردم در ۲۲ بهمن به دنبال دارد زیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی نایب برحق امام زمان (عج) بوده و ایشان نه تنها یک رهبر سیاسی است بلکه ایشان جانشین امام زمان (عج) نیز می باشد.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی بیانگر آن است که مردم از آمریکا و اسرائیل منزجر هستند زیرا آنان طی ۴۴ سال گذشته هرچه در توان داشتند بر علیه مردم ایران استفاده کردند و سعی بر آن داشتند که با ایجاد گروه‌های تروریستی نظیر داعش به مردم ایران خسران وارد کنند.

خاتمی متذکر شد: دشمن مدتی ایران را با انرژی هسته‌ای معطل کرد و پس از آن با برجام سرعت پیشرفت ایران را کند کرد برنامه بعدی آنان نیز این بود که ایران به دنبال موشک بالستیک است و از این طریق سعی بر آن داشتند تا رشد و شکوفایی ایران را متوقف کنند که در این مورد هم ناکام ماندند.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمنان ایران نظیر آمریکا، اسرائیل و سلطنت طلبان طی ۱۲۰ روز گذشته در تلاش بودند تا با رهبری اغتشاشگران به کشور خسران وارد کنند اما شاهد بودیم که با هوشیاری نیروهای مردمی و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی تیر دشمنان بار دیگر به سنگ خورد زیرا ملت ایران همچون سرو در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده است.

آیت الله خاتمی با تاکید بر این موضوع که مردم حامی سپاه اند، یادآور شد: تمامی آحاد مردم از تمامی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی حمایت کرده و حمایت می‌کنند زیرا امنیت کشور را این نیروها تأمین می‌کنند اما دشمنان با ایجاد سازمان‌های تروریستی نظیر داعش در تلاش اند تا به ملت بزرگ ایران و سایر ملل اسلامی ضربه بزنند.

وی افزود: خط دشمن خط تخریب خدمت گذاران شما است آنان در تلاش اند تا این باور را در جامعه ایجاد کنند که مسئولین دروغ می‌گویند اما مدیران ارشد در ایران اسلامی ساعت اداری ندارند و شبانه روز در تلاش بوده که خدمت رسانی به مردم را افزایش دهند.

او ادامه داد: زمانی که زلزله در خوی اتفاق افتاد تمامی مسئولان در کشور و تمامی منابع کشور بسیج شد تا نسبت به خدمت رسانی به مردم زلزله زده خوی اقدام کنند ولی برخی در تلاش اند تا با دروغ پراکنی تلاش‌های مسئولان را نادیده بگیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033068

مهمترین اخبار ایران و جهان: