نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 12:57

تردد خودروها در ورودی‌های استان بوشهر ۳۷ درصد افزایش یافت

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: طی ماه گذشته تردد خودروها در ورودی‌های استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۷ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در محورهای استان بوشهر ۶۰ دستگاه سامانه تردد شمار، ۱۹ دوربین نظارت تصویری، چهار سیستم توزین در حال حرکت و ۶۴ سامانه ثبت تخلف فعال است.

وی با اشاره به آمار سامانه‌های تردد شمار نصب‌شده در محورهای برون شهری استان بوشهر، بیان کرد: طی ماه گذشته بیش از یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۷۹۸ تردد از انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: محور کنارتخته- دالکی و بالعکس با متوسط تردد بیش از ۲۰ هزار خودرو در روز به عنوان پرترددترین محور استان محسوب می‌شود.

تقویت گشت‌های راهداری

وی افزود: تردد در بهمن ماه سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش ۳۷ درصدی داشته است که بیش از ۳۵ درصد از حجم تردد ماه گذشته را ناوگان سنگین تشکیل داده است.

اخترشناس با اشاره به افزایش تردد در بهمن ماه ۱۴۰۱ خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش تردد خودروها در ماه‌های پایانی سال، گشت‌های نظارت راهداری و ترابری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: سامانه تلفنی ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی از آخرین وضعیت جاده‌های کشور است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1052368

مهمترین اخبار ایران و جهان: