نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 19:12

دستور وزیر ارتباطات برای حل مشکل مخابراتی روستای «رحق» کاشان

کاشان - وزیر ارتباطات برای حل مشکل مخابراتی و اینترنتی روستای رحق از توابع شهرستان کاشان دستور دادند.

به گزارش خبرنگار مهر در پی انتشار گزارشی با عنوان «قطعی یک ماهه خدمات مخابراتی در روستای «رحق» کاشان» در ساعت ۹:۱۵ دقیقه روز چهارم مردادماه در خبرگزاری مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور دستوری به امیر لاجوردی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواستار حل مشکل در اسرع وقت شدند.

در رابطه با این موضوع محمد هاشمی عضو شورای روستای رحق در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه‌ای که با غلامرضا سلوکی رئیس اداره مخابرات کاشان داشته اند، اظهار داشت: در این جلسه یکی از دلایل مشکلات مخابراتی و ارتباطی روستای رحق کابل‌هایی ذکر شده است که بین روستایی و بین جاده‌ای کشیده شده است و گاهاً به دلیل برخورد کامیون، وسایل نقلیه و یا حتی مواردی همانند خرابکاری و یا دزدی اختلال در ارتباطات روستا ایجاد می‌شود.

وی ابراز داشت: رئیس اداره مخابرات کاشان تنها راه حل مشکلات مخابراتی این روستا را انتقال کابل از زیر زمین از طریق حفاری اعلام نمودند و متذکر شدند که چون مخابرات اعتباری برای این موضوع ندارد، حفاری به طول پنج کیلومتر از روستای مجاور به رحق باید با مشارکت مردم روستای رحق و دهیاری انجام و امور فنی توسط مخابرات انجام شود.

این عضو شورای روستای رحق افزود: به گفته رئیس مخابرات کاشان حل ریشه‌ای این مشکل فقط با حفاری و انتقال کابل‌ها از زیر زمین امکانپذیر است.

بنا بر این گزارش شغل اکثریت قریب به اتفاق مردم روستای رحق کشاورزی و دامداری است و حال سوال این جاست از مردم یک روستا که منبع درآمد محدودی دارند چگونه مخابرات خواستار مشارکت مالی آنها در عملیات حفاری برای انتقال کابل‌های مخابراتی شده است؟!

خبرگزاری مهر آماده انتشار پاسخ مدیران و مسئولین مخابرات کاشان و استان اصفهان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1406424

مهمترین اخبار ایران و جهان: