نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 12:50

امروز مردم انقلابی ایران با حضور خود فار را شکست دادند

گرگان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امروز مردم انقلابی ایران توانستند با حضور خردمندانه و پرشور خود در صحنه های مختلف کفار را شکست دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد زمان قربانی صبح دوشنبه در مراسم پیشگامان حضور با بیان مطلب فوق گفت: برای حضور پرشور مردم انقلابی در مراسم‌های مختلف و اربعین حسینی بستر سازی های گسترده‌ای با همت خادمین مراسم و مناسبت‌ها صورت می‌گیرد و این در واقع هدایت ایمان مردم به سوی عمل صالح است.

وی افزود: کفار و استکبار جهانی امروز با تمام امکانات در برابر اسلام و قرآن ایستاده‌اند و با آتش زدن قرآن و دلسرد کردن مردم از انقلاب، با اصل اسلام به مقابله پرداخته‌اند اما حضور بیشتر مردم آگاه جامعه اسلامی در مراسم‌های مذهبی و انقلابی نقشه آنان را نقش بر آب کرده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: قطعاً این حضور مردم در صحنه‌های مختلف برای دشمنان باعث ناامیدی و برای دوستان مایه خوشحالی است بنابراین تمام جهت گیری های این شورا در انواع مراسم‌ها و مناسبت‌ها با کمک و مشورت خادمین آنها در شهرستان‌ها تقویت بیشتر این حضور است.

همایش پیشگامان حضور ویژه خادمین مراسم‌ها و مناسبت‌ها به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز در محل کانون طاها شهرستان گرگان برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1430268

مهمترین اخبار ایران و جهان: