نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 19:14

۸ مصدوم ۲ جان‌باخته حاصل دو حادثه رانندگی در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از هشت مصدوم ۲ جان‌باخته حاصل دو حادثه رانندگی در کرمانشاه خبر داد.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۷:۲۵ صبح امروز پنج شنبه پنجم مردادماه خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری تندر ۹۰ در محور کامیاران-کرمانشاه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر اعلام شد و نیروهای عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به برجای ماندن سه مصدوم و یک فوتی در این حادثه رانندگی، افزود: پس از رسیدن تیم پایگاه امداد و نجات برنجان به محل حادثه و انجام ارزیابی‌های اولیه یک نفر از مصدوم را به بیمارستان طالقانی منتقل کردند و این عملیات در ساعت ۹:۳۶ به پایان رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه اضافه کرد: همچنین در ساعت ۱۲:۵۴ امروز خبری با عنوان برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس با پراید در محور کرمانشاه به سراب نیلوفر اعلام شد.

محمدی گفت: این حادثه پنج مصدوم و یک فوتی در برداشت که پس از رسیدن نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات موقت ماهیدشت به محل حادثه و انجام ارزیابی‌های اولیه یک مصدوم را رهاسازی کرده و تحویل عوامل فوریت‌های پزشکی مستقر در محل دادند.

وی ادامه داد: یک نفر فوتی این حادثه نیز توسط نجاتگران هلال احمر رهاسازی و تحویل مراجع قضائی حاضر در محل شد و این عملیات در ساعت ۱۴:۴۰ به پایان رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1410068

مهمترین اخبار ایران و جهان: