نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 17:51

روضه خوانی کوچه و محلات در شهر کرمانشاه در حال برگزاری است

کرمانشاه- مسئول کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت استان کرمانشاه از روضه خوانی کوچه و محلات طی ماه‌های محرم و صفر در استان کرمانشاه با همت هیئت منازل الشهدا و خادمیاران رضوی خبر داد.

محمدسعید شیرزادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روضه خوانی درب منازل شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت، سرداران شهید در ماه‌های محرم و سفر به مدت چهار سال است که به صورت خودجوش و مردمی توسط هیئت فرهنگی مذهبی منازل الشهدا برگزار می‌شود.

وی هدف از این برنامه را قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و احیا روضه‌های سنتی و خانگی در استان عنوان کرد.

مسئول کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت استان کرمانشاه تصریح کرد: طی این برنامه، یک مراسم روضه مختصر همراه با سخنرانی و مدیحه سرایی با همت هیئت منازل الشهدا درب منازل شهدا اجرا می‌شود و از خانواده شهدا درخواست می‌کنیم با عکس شهید خود در این مراسم حضور یابند.

شیرزادی بیان کرد: با عنایت حضرت رضا (ع) سال گذشته افتخار میزبانی ۷۰ مراسم و امسال تاکنون ۱۸ برنامه اجرا شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی در پایان با دعوت از عموم مردم جهت حضور در مراسم روضه خوانی کوچه و محلات، گفت: پنجشنبه ۱۹ لغایت شنبه ۲۱ مرداد ماه خانواده محترم شهیدان نادر بیرامی، حسین گوهرچی و سردار حمید حامدی میزبان مجلس روضه حضرت سیدالشهدا (ع) خواهند بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434268

مهمترین اخبار ایران و جهان: