نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 17:14

امام جمعه قرچک: کوچکترین خطای رژیم صهیونسیتی با پاسخ سخت مواجه خواهد بود

خطیب جمعه قرچک گفت: مقامات رژیم صهیونسیتی، ما را تهدید می‌کننداین را بدانند که اگر خطایی از او سر بزند ایران تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: شهرستان بیش از هر کجای دیگر از مقام ها و نام آوران فرهنگی، علمی، هنری برخودار است، همه این‌ها هم نشان از ظرفیت بالای شهرستان است و باید از این شخصیت‌ها حمایت کرد.

امام جمعه قرچک افزود: دشمن در طول دوران جمهوری اسلامی کم دسیسه ای انجام نداده است، مردم هم بیش از هر زمان دیگری نسبت به این موضوع واقف هستند، تحریم، تهدید، ترور و هزار یک دشمنی ولی مردم پا بر جا ایستاده اند و این نشان از نصرت الهی است.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: خدا با ملت ایران است و در هر زمانی ما این را شاهد بودیم، در جنگ هشت سال دفاع مقدس، در صحرا طبس، در فتنه ۸۸ در اغتشاشات و تحریم و تهدیدها، زیرا راه ما درست و حق است و در برابر آنان تا پیروزی نهایی مقاومت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: مقامات رژیم صهیونسیتی، ما را تهدید می‌کنند و گاهی علیه ما اقدامی می‌کنند که با پاسخ های ما روبه رو خواهند بود با وجود این ها تهدیدها و یاوه گویی هایی را از سوی آنان می‌شنویم، اگر خطایی از او سر بزند ایران با موشک‌های پیشرفته تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 928824

مهمترین اخبار ایران و جهان: