نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 22:46

۸۲۵ نفر روزانه در زمستان خدمات امدادی ارائه می‌کنند

اردبیل- معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در فصل زمستان برای تسهیل در رفت و آمد مسافران و رانندگان، روزانه ۸۲۵ نفر در قالب تیم‌های امدادی و راهداری خدمات ارائه می‌کنند.

سید کمال‌الدین میرجعفریان در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از امروز طرح زمستانی پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و راهداری در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل آغاز شد تا با همکاری و هماهنگی مطلوب شاهد ارائه خدمات مناسب به رانندگان و مسافران در طول سفر در ایام فصل زمستان باشیم.

وی تصریح کرد: در قالب ترکیب دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، روزانه ۸۲۵ نفر در حوزه‌های مختلف به هموطنان ارائه خدمات می‌کنند که با استقرار بیش از ۵۴ تیم امدادی و خدماتی سعی بر این است تا کمترین تلفات و آُسیب‌ها را در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان شاهد باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ۲۷۰ خودرو نیز در این مدت در جاده‌ها فعال بوده و در قالب تیم‌های امدادی، پلیس راه، راهداری و اورژانس خدماتی را به حادثه‌دیدگان احتمالی ارائه می‌کنند.

میرجعفریان افزود: این طرح که منتهی به طرح نوروزی پلیس راه و دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسانی خواهد شد، تا ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد داشت و امیدواریم با همراهی اهالی استان، مسافران و گردشگران کمترین تلفات و حوادث ناگوار را در جاده‌های استان اردبیل شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پلیس راه و راهور با مجهز شدن به جدیدترین امکانات و همچنین رصد جاده‌ها و پایش از طریق دوربین‌های فعال در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی، سعی خواهند کرد تا جلوی ترددهای ناایمن و رانندگان حادثه‌ساز را گرفته و امکان برقراری شرایط مطلوب سفر ایمن را فراهم کنند.

میرجعفریان اضافه کرد: راهداران نیز با تمام تلاش در جاده‌ها حاضر بوده و به محض بارش برف و کولاک سعی خواهند کرد تا به سرعت بازگشایی محورها و جاده‌های مواصلاتی را انجام داده تا شاهد وضعیت مطلوب در سطح استان باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: با بهره‌گیری از تجربه سال‌های گذشته، استفاده از امکانات و تجهیزات مناسب و نیروی انسانی توانمند سعی بر این خواهد بود تا بهترین شرایط در اجرای طرح زمستانی امسال در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی فراهم آید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 911324

مهمترین اخبار ایران و جهان: