نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 11:56

جذب اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای ستاد اربعین صحنه

کرمانشاه- سرپرست فرمانداری صحنه از جذب اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای ستاد اربعین صحنه و توسعه زیرساخت ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد اربعین شهرستان صحنه صبح دوشنبه با حضور حجت الاسلام خاص امیری امام جمعه و غلامرضا شهبازی سرپرست فرمانداری صحنه، شهردار و اعضای شورای شهر در خصوص هماهنگی و برنامه ریزی زیر ساخت‌های اربعین برگزار شد.

شهبازی سرپرست فرمانداری صحنه با تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های شهردار و اعضای شورای شهر در خصوص جذب اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی، اظهار کرد: این اعتبار از محل منابع متمرکز ماده ۵۸ شهرداری‌ها برای ارتقا و توسعه زیرساخت‌های شهر صحنه و همچنین احداث زائر سرا، سرویس بهداشتی، خرید ماشین آلات عمرانی و خدماتی، دستگاه یخ ساز و… در نظر گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری صحنه با بیان اینکه در مسیر اربعین باید دلی کار کرد، افزود: در این زمینه پروژه‌ها و زیرساخت‌های لازم برای تردد زائرین باید به بهترین نحوه آماده شود و امیدواریم تا قبل از اربعین این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

شهردار صحنه نیز در این جلسه تصریح کرد: شهرداری صحنه اقدامات و پشتیبانی‌های لازم را با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی انجام خواهند داد تا بتوانیم اربعین امسال را بهتر و منظم‌تر از سال‌های گذشته برگزار و توفیق این را داشته باشیم که خدمتگذار زائران اباعبدالله حسین (ع) باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1294924

مهمترین اخبار ایران و جهان: