نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 08:42

دومین شهید امنیت کرمانشاه در هفته اخیر، فردا تشییع می‌شود

شهید «مهدی شاه‌ملکی» دومین شهید پاسدار مدافع امنیت این هفته کرمانشاه، فردا از مقابل مسجد این شهر جامع تشییع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، یکشنبه (۲۱ خردادماه) همین هفته بود که در درگیری مدافعان امنیت با یک گروه از اشرار مسلح در یکی از محله‌های حاشیه شهر«سجاد امیری» بسیجی مدافع امنیت به شهادت رسید.

سجاد امیری متولد سال ۱۳۶۳ در کرمانشاه، خدمت به مردم را در هر سنگری وظیفه خود می‌دانست؛ وی به عنوان مدافع حرم سال‌ها به عراق رفت و در مبارزه با تروریست‌های تکفیری داعش به میدان نبرد قدم گذاشت و با شروع بیماری منحوس کرونا این بار به عنوان مدافع سلامت وارد میدان شد.

در  شب سه‌شنبه (۲۳ خردادماه) نیز تنی چند از پاسداران سپاه به منظور دستگیری یک نفر مظنون به شهرک جهاد واقع در شهرستان اسلام آبادغرب اعزام می‌شوند که بر اثر درگیری صورت گرفته ۲ نفر از کارکنان سپاه بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شوند

در این درگیری پاسدار مدافع امنیت «مهدی شاه‌ملکی» به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

از این شهید بزرگوار ۲ پسر به یادگار مانده است.

گفتنی است، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه نیز با همراهی فرمانده و جانشین سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از فرماندهان سپاه و مدیران استان در منزل شهید مهدی شاه‌ملکی حضور یافتند و عروج این شهید والامقام را تبریک و تسلیت گفتند.

پیکر شهید مهدی شا‌ه‌ملکی جمعه ۲۶ خردادماه پس از اقامه نماز ظهر و عصر از مقابل مسجد جامع کرمانشاه تشییع و در جوار گلزار شهدای کرمانشاه به خاک سپرده می‌شود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1286324

مهمترین اخبار ایران و جهان: