نیوز سیتی!
05 اردیبهشت 1403 - 10:19

نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود

رئیس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری گفت: نظارت‌های صنفی در چارچوب ساختار جدید بازرسی‌ها در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود.

فضل‌الله رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با تأکید بر ادامه روند نظارت دقیق بر بازار اظهار داشت: نظارت‌های صنفی در چارچوب ساختار جدید بازرسی‌ها در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای مشارکت هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی براساس دستور رئیس جمهور، تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با اتاق اصناف ایران منعقد شده است.

رحمتی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، نظارت بر سطوح تولید و عمده‌فروشی با مجموعه جهاد کشاورزی، انبارها و شرکت‌های پخش با مجموعه سازمان صمت و عرضه و خرده‌فروشی‌ها با اتاق اصناف است.

رئیس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین برای دریافت هرچه بهتر گزارش‌های مردمی و تقویت روند رسیدگی‌ها نیز طرح ناظران افتخاری در دستور کار سازمان حمایت از مصرف‌کننده قراردارد.

به گفته رحمتی، در این ارتباط افراد داوطلب می‌توانند به سامانه سازمان از مصرف‌کنندگان وارد و اقدام به ثبت‌نام کنند و هر جایی که گران‌فروشی و تخلفی مشاهده کردند می‌توانند مختصات جغرافیایی واحد صنفی متخلف را ثبت کنند.

انتهای پیام/7540

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1703824

مهمترین اخبار ایران و جهان: