نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 15:09

اجرای ۱۰ برنامه‌ با نشاط توسط تماشاخانه کانون در شهرهای اردبیل

اردبیل-مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: تماشاخانه سیار کانون ۱۰ برنامه‌ با نشاط با عنوان «رینارد روباهه» در شهرهای جعفرآباد، مشگین‌شهر و رضی اجرا کرد.

ملیحه ملک‌زاده فرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با در پایان مأموریت تماشاخانه سیار کانون در استان اردبیل، اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون ۱۰ برنامه با نشاط با عنوان «رینارد روباهه» در شهرهای جعفرآباد، مشگین‌شهر و رضی اجرا کرد.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها شامل مسابقه، قصه گویی و تئاتر زنده‌ی کودک با عنوان «رینارد روباهه» به کارگردانی احمد تیموری بود، ادامه داد: با انجام اولین سفر این تماشاخانه در سال ۱۴۰۲ به استان اردبیل، برنامه‌ها مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل حضور تماشاخانه سیار کانون را در جعفرآباد مغان یادآور شد و گفت: با برگزاری جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر مغان با حضور سفرای کشورهای عضو اکو در این شهر، تماشاخانه کانون نیز میزبان جمع زیادی از خانواده‌ها و شرکت کنندگان در این جشنواره بود که اجرای ۶ نوبت برنامه در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت ماه، با استقبال گرم و پرشور شهروندان همراه شد.

ملک‎زاده فرد تصریح کرد: در ادامه‌ی سفر این تماشاخانه به استان، با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در شهرهای مشگین‌شهر و رضی، در روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه نیز ۴ نوبت برنامه‌ی مفرح، لحظه‌های شاد و به یادماندنی را برای حاضران خلق کرد.

وی هدف از انجام این رویداد فرهنگی را اجرای عدالت فرهنگی و توسعه نشاط اجتماعی به خصوص در مناطق کم برخوردار استان، عنوان داشته و تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب اهالی از برنامه‌های اجرا شده، دیگر مناطق استان نیز خواستار حضور تماشاخانه سیار کانون می‌باشند که امیدواریم با حمایت و پشتیبانی مسئولان ارشد استان، شاهد تداوم این رویداد باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1180340

مهمترین اخبار ایران و جهان: