نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 16:43

روز قدس مانع از به حاشیه راندن مسأله فلسطین است

امام جمعه اردستان گفت: جلوگیری از فراموشی مسأله فلسطین و اینکه فلسطین به حاشیه رانده نشود از دیگر پیامدهای اعلام روز قدس توسط امام خمینی‌(ره) بود بنابراین امام راحل مانع فراموشی فلسطین و روز قدس شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام‌ جمعه اردستان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردستان، اظهار داشت: در شانزدهم مرداد سال ۱۳۵۸، امام خمینی(ره) در اعلامیه‌ای از تمام مسلمانان جهان خواستند که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کرده و در پشتیبانی از مظلومان فلسطین هرساله گرامی دارند.

وی افزود: امروزه تنها ملت ایران و مسلمانان نیستند که روز قدس را گرامی می‌دارند بلکه در سراسر کشورهای اسلامی و غیراسلامی جهان یوم‌القدس برای مردم باارزش است و گرامی داشته می‌شود و روز قدس یک شجره طیبه است.

دهشیری تصریح کرد: جلوگیری از فراموشی مسأله فلسطین و اینکه فلسطین به حاشیه رانده نشود از دیگر پیامدهای اعلام روز قدس توسط امام خمینی‌(ره) بود بنابراین امام راحل مانع فراموشی فلسطین و روز قدس شد.

امام جمعه اردستان بیان کرد: اکنون وحدت و اتحاد میان نیروهای مقاومت فلسطینی وجود دارد و با یک هماهنگی، موشک‌باران فراوانی علیه رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد و امروزه یکی از شعارهای اساسی روز قدس، وحدت حول محور مقاومت است.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1148584

مهمترین اخبار ایران و جهان: