نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 09:37

شبکه گازرسانی خراسان شمالی نسبت به روز شنبه پایدارتر است

بجنورد_ سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: شبکه گازرسانی خراسان شمالی طی یک شنبه نسبت به روز شنبه پایدارتر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی رجایی در جمع اصحاب رسانه ضمن تشکر از مردم و کسبه اظهار داشت: ۳ روز گذشته روزهای سختی بود اما با مدیریت درست مردم و مسولان از بحران عبور کردیم.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه هدف مسئولان تعطیلی بازار نیست، گفت: روز شنبه بجنورد جزو سردترین مراکز استان در سطح کشور با دمای منفی ۱۳ درجه بود که این کاهش دما در روزهای جمعه و شنبه آتی شدیدتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه درصورت مشاهده انشعاب غیرمجاز از سوی نهادها، اقدام جدی خواهد شد، گفت: پایداری شبکه گازرسانی نسبت به دیروز بهتر است.

رجایی با بیان این مطلب که توزیع نفت سفید تقریباً در همه روستاهای اسفراین انجام شده است، افزود: همچنین پخت نان با سوخت دوم نیز از روز گذشته آغاز شده است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: درصورت افت شدید فشار گاز، سرعت جریان در لوله افزایش پیدا می‌کند و ناخالصی‌ها در قسمت رگلاتور تجمع می‌کنند و منجر به انسداد جریان می‌شود که این به معنای قطع شبکه گازرسانی نیست و به سادگی مشکل برطرف می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 979740

مهمترین اخبار ایران و جهان: