نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 12:40

نمایشگاه مجازی «روزگار مترسک» در اردبیل برگزار می‌شود

نمایشگاه سراسری پوستر و کاریکاتور «روزگار مترسک» به‌مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب ‌اسلامی، همزمان در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و صفحات مجازی اردبیل قابل مشاهده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نمایشگاه سراسری پوستر و کاریکاتور «روزگار مترسک» به‌مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب ‌اسلامی، همزمان در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و صفحات مجازی اردبیل قابل مشاهده است و نهادها، سازمان‌ها و علاقه‌مندان می‌توانند آثار این نمایشگاه را با کیفیت بالا از طریق این لینک مشاهده و دانلود کنند.

این نمایشگاه در راستای آگاهی بخشی نسل جوان و تبیین حقایق آن روزگار و با رویکرد مقابله با پروژه تطهیرسازی و تحریف روزگار سیاه رژیم پهلوی برگزار می‌شود.

یادآوری روزگار سرتاسر خیانت، وادادگی و ظلم خاندان پهلوی درحق مردم و کشور طبق مستندات تاریخی، عقد قراردادهای ننگین و از دست دادن بخشی از اراضی کشور مانند جدایی بحرین، ارتفاعات آرارات، واگذاری و کاهش حق‌آبه هیرمند، تحقیر ملی، وادادگی سیاسی و دخالت قدرت‌های خارجی در امور کشور مانند تعیین شاه، وزیر، وکیل، کاپیتولاسیون، برگزاری کنفرانس تهران (نشست بدون اجازه و هماهنگی سران متفقین در تهران) و… از رویکردهای این رویداد هنری است.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1019840

مهمترین اخبار ایران و جهان: