نیوز سیتی!
28 دی 1401 - 07:05

سالمندان نباید به خاطر کرونا خود را در خانه حبس کنند

یک متخصص بیماری های تنفسی در پکن به سالمندان توصیه کرد که آنان نباید به خاطر نگرانی از ابتلا به کرونا همیشه در خانه بمانند و هیچ رفت و آمدی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سی جی تی ان، لی یانمینگ، رئیس بخش بیماری های تنفسی بیمارستان پکن، روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «نیازهای اجتماعی افراد مسن معمولاً از طریق استفاده از اینترنت قابل تامین نیست. ماندن طولانی مدت در خانه ممکن است بر ذهنیت آنها تأثیر منفی بگذارد. لذا آنها باید در اجتماع حضور یابند.»

لی افزود: می‌دانم که فرزندان افراد سالمند می‌خواهند از آنها در خانواده‌شان محافظت کنند، اما اجتناب از بیرون رفتن ایده خوبی نیست.»

او گفت: «آنها می توانند سعی کنند کمتر بیرون بروند، ولی باید با شستن دست ها، پوشیدن ماسک و دریافت واکسن کووید-19 از خود محافظت کنند.»

وی تصریح کرد: «مردم همچنین می‌توانند با بررسی روند عفونت در منطقه خود، عفونت‌های اخیر در محله‌ها، سن، شرایط بهداشتی زمینه‌ای و اراده شخصی تصمیم بگیرند که آیا باید بیرون بروند یا خیر.»

پایان پیام/

https://news.cgtn.com/news/2023-01-16/The-elderly-shouldn-t-avoid-going-out-to-hide-from-COVID-19-Expert-1gEe6c86p9u/index.html

منبع: فارس
شناسه خبر: 983884

مهمترین اخبار ایران و جهان: