نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 17:11

طرح «آتش‌نشان داوطلب» در شهر جهرم اجرایی می شود

جهرم-مدیرعامل سازمان آتش نشانی جهرم از اجرای طرح «آتش‌نشان داوطلب» با هدف ترویج فرهنگ ایمنی در این شهرستان خبر داد.

محسن عشایری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طرح «آتش‌نشان داوطلب» با شعار «هر شهروند یک آتش نشان» ویژه عموم شهروندان در مقاطع مختلف سنی در جهرم به اجرا در می‌آید.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی جهرم با اشاره به مزایای شرکت در این طرح افزود: علاوه بر آموزش فنون امدادی مقابله با حوادث، به شرکت کنندگان این طرح مدرک معتبر در سطوح A , B , C اعطا می‌شود.

عشایری هدف از اجرای طرح آتش نشان داوطلب را ترویج فرهنگ ایمنی عنوان کرد و اظهارداشت: شهروندان جهرمی از ۴ شهریور تا ۹شهریورماه با نام نویسی در این طرح و بر اساس تشخیص مربیان سازمان آتش‌نشانی سطح‌بندی شده و در قالب آتش‌نشان داوطلب و کسب آموزش‌های لازم یاری رسان مردم می‌شوند.

وی بیان کرد: همچنین در صورت گذراندن سیر مراحل مختلف و کسب مدرک سطح A، این امکان وجود دارد که داوطلب در عملیات تخصصی مطابق مقررات سازمان آتش‌نشانی حضور داشته باشد.

عشایری شماره ۳۰۰۰۵۹۱۱۷۱۰۶۱۵ را آماده دریافت مشخصات فردی داوطلبان جهت نام نویسی در این طرح برشمرد و گفت: شرکت کنندگان همچنین جهت نام نویسی به صورت حضوری می‌توانند به آدرس بلوار نخلستان جنب تاکسیرانی سازمان آتش‌نشانی جهرم مراجعه کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471740

مهمترین اخبار ایران و جهان: