نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 16:00

طوفان الاقصی ابهت پوشالی اسرائیل را شکست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خواف ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیستها و حمایت از مردم مظلوم غزه گفت: اسرائیلی ها خود را ارتش چهارم دنیا و اسرائیل را امن ترین مکان معرفی کرده بودند اما رزمندگان حماس و مقاومت با عملیات طوفان الاقصی آبروی رژیم صهیونیستی را از بین بردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام داود عبداللهی امروز دریادواره شهدای روستای خرگرد ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیستها با بیان اینکه اسرائیلی ها خود را ارتش چهارم دنیا و اسرائیل را امن ترین مکان معرفی کرده بودند، اظهار کرد: رزمندگان حماس و مقاومت با عملیات طوفان الاقصی آبروی رژیم صهیونیستی را از بین بردند.

وی افزود: رزمندگان حماس و مقاومت به همه مردم عالم فهماندند فریب شخصیت پوشالی اسرائیل را نخورند که به فرموده سید حسن نصرالله از خانه عنکبوت سست تر است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خواف با اشاره به کودک کشی صهیونیستها خاطرنشان کرد: خصلت دشمن، قتل انسانهای پاک و مظلوم است اما باید بدانیم روی آوردن اسرائیل به کودک کشی و به شهادت رساندن مردم مظلوم فلسطین برای حفظ آبروی خود است؛ غافل از اینکه خون شهدای غزه خصوصا کودکان، بیداری اسلامی را تبدیل به بیداری جهانی کرد و مردم عالم را از خواب غفلت بیدار کرد.

حجت الاسلام عبداللهی ادامه داد: دولت‌هایی که در صدد عادی سازی رابطه با اسرائیل بودند فهمیدند اسرائیل رفتنی است و نمیشود به او تکیه کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدای روستای خرگرد خواف و جمعی از بسیجیان فعال در اردوهای جهادی تجلیل شد.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584084

مهمترین اخبار ایران و جهان: