نیوز سیتی!
19 آبان 1402 - 19:28

سه بنگاه معاملاتی املاک و خودرو در جاجرم پلمب شد

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم گفت: سه بنگاه معاملات املاک و خودرو در جاجرم پلمب و پنج واحد دیگر نیز به دلیل نقض قوانین و مقررات، نداشتن مجوز فعالیت، اختلال در بازار مسکن و زمین اخطاریه گرفتند‌.

سرهنگ رضا قندی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جاجرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهارکرد: در پی اختلال در بازار املاک و مسکن با دستور قوه قضائیه مبنی بر رسیدگی به بنگاه داران متخلف، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با تحقیق و بررسی میدانی اقدام به بازرسی از سوابق و پرونده‌های موجود چندین بنگاه املاک در شهرستان کردند.

وی گفت: در بازرسی از واحد‌ها سه واحد صنفی که به هشدار‌ها و رعایت اصول و مقررات و قوانین بی‌توجهی کرده بودند با حضور ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پلمب و به پنج واحد دیگر نیز اخطار پلمب داده شد.

فرمانده انتظامی جاجرم افزود: واحدهای صنفی که به دستورالعمل‌ها و قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران بی‌توجهی کنند برابر قانون و با هماهنگی مقام قضایی پلمب خواهند شد.

وی در ادامه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند تخلفات اصناف را که قوانین و مقررات را نادیده می‌گیرند از طریق تماس تلفنی با ۱۱۰موارد را به پلیس اعلام کنند.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567440

مهمترین اخبار ایران و جهان: