نیوز سیتی!
19 آذر 1402 - 15:07

معاون استاندار بوشهر: پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها بصورت مستمر نظارت شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر با تاکید بر نظارت مستمر بر پروژه‌های شهرداری‌ها، گفت: تمام مقررات باید در خصوص نظارت بر طرح‌های عمرانی شهرداری‌ها انجام شود،

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدهادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر پیش‌ازظهر امروز در بازدید از وضعیت پروژه‌های عمرانی شهر بردخون، اظهار داشت: تشدید نظارت بر پروژه‌ها در سال جاری از روند خوبی برخوردار است.

وی افزود: تکمیل به‌موقع پروژه‌های نیمه‌تمام باعث جلوگیری از هدررفت منابع و جلب اعتماد عمومی می‌شود.

رستمیان به طرح‌های نیمه‌تمامی که روند پیشرفت آنها سرعت مطلوبی ندارد اشاره کرد و گفت: در اسرع وقت نسبت به احصا این پروژه‌ها اقدام لازم انجام شود، چرا که منابع‌عمومی در این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری می‌شود که در صورت اتخاذ تصمیم نادرست با هدررفت منابع مواجه می‌شویم که یکی از عمده‌ترین ضررهای آن بحث از بین رفتن اعتماد مردم است.

وی در پایان ضمن تاکید بر نظارت مستمر بر پروژه‌های شهرداری‌ها، افزود: تمام مقررات باید در خصوص نظارت بر طرح‌های عمرانی شهرداری‌ها انجام شود، همچنین وجود مشاور در پروژه‌ها جز ضروریات است چرا که باعث ارتقا کیفی پروژه‌ها می‌شود.

گفتنی است معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر در سفر به شهرستان دیر با همراهی فرماندار، شهردار شورای شهر بردخون و جمعی از مدیران کل استان بوشهر به‌منظور بررسی روند اجرایی حوزه عمرانی از پروژه‌های شهر بردخون بازدید به عمل آوردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1600140

مهمترین اخبار ایران و جهان: