نیوز سیتی!
20 آذر 1402 - 17:32

نمایندگان مازندران در جام حذفی فوتبال حریفان خود را شناختند

قرعه کشی مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور انجام شد و نمایندگان مازندرانی حریفان خود را شناختند که در حساس‌ترین دیدار دربی مازندرانی‌ها بین تیم‌های شهدا ساری و نیکا پارس چالوس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و نمایندگان مازندرانی حاضر، حریفان خودشان را شناختند.

تیم شهدای بابلسر نماینده استان مازندران در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران، طبق این قرعه باید در دیداری خارج از خانه به مصاف شناورسازی قشم برود.

اما رقابت جذاب بین دو نماینده مازندران است. در جایی که شهدا ساری و نیکا پارس چالوس به هم خوردند تا دربی جذاب مازندرانی را در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای ساری شاهد باشیم. هر دو تیم نماینده مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال ایران هستند اما متاسفانه با این قرعه یکی از دو تیم باید خیلی زود از جام حذفی خداحافظی کنند.

اما تنها نماینده لیگ یکی استان مازندران که حال و روز خوشی در رقابت‌های لیگ یک ندارد باید خارج از خانه به میدان برود. دریای کاسپین بابل در یک دیدار سخت میهمان مس کرمان خواهد بود.

استان مازندران بعد از قهرمانی نساجی در جام حذفی فوتبال ایران، انگیزه‌های بیشتری برای شرکت در این مسابقات پیدا کرده و حالا خیلی جدی تر از سال‌های گذشته این رقابت‌ها را دنبال می‌کنند.

به گزارش فارس، مسابقات مرحله سوم روزهای هفتم و هشتم دی‌ماه برگزار خواهد شد.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1601540

مهمترین اخبار ایران و جهان: