نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 18:37

پویش «رواق کتاب» ویژه مساجد فارس برگزار می‌شود

شیراز- مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس گفت: پویش «رواق کتاب، طرح معرفی کتاب در مساجد استان فارس» همزمان با ایام محرم و صفر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین فیروزی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در ادامه برنامه‌های کتابخانه های عمومی استان در ایام تابستان ۱۴۰۲ و همزمان با ایام محرم و صفر، پویش «رواق کتاب» طرح معرفی کتاب در مساجد فارس، با هدف همکاری هرچه بیشتر کتابخانه های عمومی و مساجد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پویش رواق کتاب در سه رده سنی، کودک، نوجوان، و جوان و بزرگسال برگزار شده و آخرین مهلت شرکت در این مسابقه ۱۵ شهریورماه و همزمان با اربعین حسینی خواهد بود.

فیروزی تاکید کرد: علاقه مندان باید کتاب مورد علاقه خود را از نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی استان به امانت گرفته و با معرفی کتاب در بین نمازگزاران مسجد، تهیه ویدئو از معرفی کتاب و ارسال آثار به سامانه جشنواره، در پویش «رواق کتاب» شرکت کنند.

به گفته این مقام مسئول شرکت در جشنواره از طریق سامانه مسابقات الکترونیکی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس samakpl.ir است و شرکت کنندگان می‌بایست پس از ثبت نام در سامانه با ورود به بخش شرکت در مسابقه، آثار خود را بارگذاری نمایند.

گفتنی است این طرح با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس برنامه‌ریزی شده است و به برگزیدگان این پویش بیش از ۳۰ جایزه ارزنده تعلق خواهد گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1427440

مهمترین اخبار ایران و جهان: