نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 19:11

شرکت ۳۰۰ دانشجوی مازندرانی در دوره معرفتی بصیرتی خط امام(ره)

دوره معرفتی بصیرتی خط امام (ره) سازمان بسیج دانشجویی مازندران با حضور ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه‌های سراسر استان در شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، افتتاحیه دوره معرفتی بصیرتی خط امام(ره) سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه‌های سراسر استان در جوار بارگاه مطهر و ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها امروز در شهر مقدس قم برگزار شد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح یکی از اقدامات ارزشمندی است که ضرورت آن بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه جوانان بسیار خوب با شور و نشاط در این اردوی معرفتی حضور دارند، افزود: امروز ضرورت توانمندسازی، کادرسازی و پرداختن به مبانی  یکی از موضوعاتی است که در حوزه دانشجویی مورد نیاز است.

در ادامه سیدامیر سادات‌کرمی نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این دوره جهت آموزش معارف و مبانی انقلاب اسلامی و به طور ویژه در حوزه انقلاب اسلامی برگزار شده است.

وی افزود: سعی کرده‌ایم در این دوره تقویت حوزه مبانی انقلاب اسلامی مدنظر قرار گرفته شود، تا دانشجویان به فلسفه انقلاب اسلامی مسلط شوند و با شناخت عمیق‌تر و وسیع‌تر نسبت به هویت، ماهیت و فلسفه انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها نقش آفرینی کنند.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا با بیان اینکه ۳۰۰ دانشجوی دختر و پسر از سراسر دانشگاه‌های استان در این دوره حضور دارند، بیان کرد: سعی شده با برگزاری کلاس‌های مجزا در هر سرفصل و موضوع، مجموعه‌ای از مباحث در حوزه مبانی، معرفتی و شناختی در حوزه انقلاب اسلامی ارائه دهیم.

سادات‌کرمی اضافه کرد: معتقد هستیم شناخت عمیق‌تر نسبت به انقلاب اسلامی هم اهداف را در ذهن‌ها متصور می‌کند و هم نقش آفرینی این افراد در دانشگاه را جهت‌دارتر و تخصصی‌تر می‌کند. 

پایان پیام/۸۶۰۴۱/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1429440

مهمترین اخبار ایران و جهان: