نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 14:41

آغاز پیش‌فروش بلیت‌ نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی جنوب سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برای تسهیل سفرهای نوروزی مردم، عرضه بلیت سفرهای جاده ای نوروزی ۱۴۰۲ از ابتدای اسفندماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

جلال الدین قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: برای تسهیل سفرهای نوروزی مردم، عرضه بلیت سفرهای جاده ای نوروزی ۱۴۰۲ از ابتدای اسفند ماه آغاز شده است.

وی با اشاره به هم زمانی ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروزی اظهارداشت: بر اساس پیش بینی های انجام شده، حجم بالای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در هفته پایانی اسفندماه آغاز خواهد شد و در این راستا، طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور از ۲۴ اسفند آغاز می شود.

قادری از آمادگی کامل بخش حمل و نقل مسافر جنوب استان برای عرضه بلیت سفر مردم از طریق اینترنت خبر داد و افزود : با مشارکت تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر از ابتدای اسفند ماه عرضه بلیت به صورت غیرحضوری و از طریق سایت‌های اختصاصی و مشترک شرکت‌های حمل و نقل مسافری آغاز خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد : همچنین از هفتم اسفند ماه ، فروش بلیت های سفرهای نوروزی به صورت اینترنتی و حضوری در محل پایانه‌های مسافربری و دفترهای فروش شرکت‌ها انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پیش بینی می شود ؛ امسال افزایش ۱۵ درصدی سفرهای نوروزی با ناوگان حمل و نقل جاده ای را داشته باشیم گفت : از این رو برنامه ریزی های لازم انجام شده است که با به کارگیری همه ظرفیت های لازم نسبت به ارائه خدمات شایسته به هموطنان اقدام شود.

 وی با بیان اینکه  نوروز امسال با شعار نوروزی ایمن و خدمات محور و با رویکرد ارتقای سطح خدمات ارائه شده به مسافرین و سطح ایمنی سفر های بین شهری اجرایی و عملیاتی می گردد، عنوان کرد:  ناوگان تحت نظارت این اداره کل همانند نوروز گذشته و همچنین طرح اربعین حسینی آمادگی کامل دارد مردم  و مسافران را بدون هیچ دغدغه ای جابجا کند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1048540

مهمترین اخبار ایران و جهان: