نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 16:16

اجرای پروژه‌های نیمه تمام مورد توجه مسئولان قرار گیرد

شفت- نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با تاکید بر اینکه اجرای پروژه‌های نیمه تمام مورد توجه مسئولان قرار گیرد، گفت: مطالبه گری از مدیران بالادستی برای رفع محرومیت شفت در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل بهروزی فر ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شفت، اظهار کرد: دشمنان به دنبال نقشه و توطئه هستند تا عملکردهای نظام جمهوری اسلامی را در بخش‌های مختلف زیر سوال ببرند.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: ایران اسلامی به واسطه خون شهدا و منویات مقام معظم رهبری تحت هیچ شرایطی این نظام فروکش نخواهد کرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با تاکید بر اینکه در سال جاری دشمنان تلاش کردند با بهره گیری از شبکه‌های مجازی و پایگاه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند، گفت: دشمن سال هاست که با عملیات روانی و رسانه‌ای در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی است.

بهروزی فر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در شهرستان شفت را قابل قبول و رضایت بخش دانست و اضافه کرد: مدیران تلاش کنند همواره در میدان خدمات رسانی حضور فعال داشته باشند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سال نو و بهار قرآن، افزود: توجه به نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه در این ماه پر خیر و برکت بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مختلف خدمات رسان در سال آینده باید تلاش کنند پروژه‌های نیمه کاره را به پایان رسانند، گفت: مطالبه گری از مدیران بالا دستی جهت رفع محرومیت شهرستان شفت در دستور کار قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1099184

مهمترین اخبار ایران و جهان: