نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 15:43

امام جمعه قرچک: با کارشکنان در رفع مشکل پروژه سبحان برخورد می‌شود

خطیب جمعه قرچک با اشاره به بازدید رئیس جمهور از پروژه سبحان، گفت: آیت الله رئیسی دستور یک ماهه‌ برای رفع مشکل این پروژه را دادند ولی یک‌سری اختلافات مانع از انجام کار شده است لذا با کارشکنان در رفع مشکل این پروژه برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک ظهر امروز در نمازجمعه این هفته شهرستان قرچک که در مصلی نمازجمعه مسجد جامع قرچک برگزار شد، اظهار کرد: یکی از عوامل عاقبت بخیری استقامت در مسیر حق است، هزاران رحمت الهی بر شما مردم با بصیرت، وفادار، شجاع، غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی که در روز ۲۲بهمن ۱۴۰۱ حماسه‌ای پرشور و باشکوهی را آفریدید.

وی گفت: این روز یادآور همان روزهای نخستین انقلاب اسلامی بود، همان روزهایی که امام انقلاب فرمود یک معجزه خارق العاده‌ای بود، انقلاب ۵۷ دوباره تکرار شد و در چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی شاهد این حماسه بزرگ بودیم.

امام جمعه قرچک در ادامه در رابطه با اینکه باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام جهادی انجام بگیرد، افزود: مردم با وجود مشکلات اقتصادی آمدند، این حضور ملت یک پیام مردمی به مسئولین خرد و کلان است، همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ «چالش‌های اقتصادی در زندگی مردم باید برداشته شود»، باید در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام جهادی انجام گیرد.

اسماعیلی با اشاره به سفر رییس جمهور و بازدید از پروژه سبحان تصریح کرد: آیت الله رئیسی دستور یک ماهه‌ای برای رفع مشکل این پروژه دادند ولی یک‌سری اختلافات بین مسئولین مانع از کار شده است، دیگر فرصت کارشکنی وجود ندارد و با کارشکنان برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه برای اصلاح نظام اقتصادی نیاز به مدیران با روحیه جهادی و تفکر اسلامی داریم، ادامه داد: هیچ مشکلی نیست که قابل حل نباشد، مسئولین را نباید فقط در افتتاح پروژه های دهه فجر و هفته دولت ببینیم، بلکه مسئولین همیشه باید در خدمت مردم باشند.

پایان پیام/۶۷٠۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1041940

مهمترین اخبار ایران و جهان: