نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 00:06

67 خانواده نیازمند چهارمحال و بختیاری صاحب لباسشویی شدند

معاون حمایت کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه سال جدید 67 دستگاه ماشین لباسشویی میان مددجویان استان توزیع شد.

ابراهیم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در آستانه سال جدید ۶۷ دستگاه ماشین لباسشویی میان مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

معاون حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به توزیع لوازم ضروری زندگی در راستای تأمین آسایش و رفاه خانواده‌های تحت حمایت بیان کرد: این لوازم شامل آبگرمکن گازی، بخاری گازسوز، یخچال، کولرآبی و ماشین لباسشویی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون در چندین مرحله ۶ هزار و ۹۰۵ دستگاه لوازم ضروری میان مددجویان فاقد این لوازم توزیع شده است، افزود: در آستانه فصل تابستان یک‌هزار و ۲۱۷ دستگاه کولر آبی و ۳۲۳ دستگاه یخچال، در آستانه فصل پاییز سه هزار و ۹۷۳ دستگاه بخاری گازسوز، یک‌هزار و ۳۲۵ دستگاه آبگرمکن و در آستانه سال جدید نیز ۶۷ دستگاه ماشین لباسشویی توزیع شده است.

محمدی اضافه کرد: این لوازم در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می‌شود.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1095484

مهمترین اخبار ایران و جهان: