نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 11:47

حضور مردم در چهل‌ و چهارمین بهار انقلاب بیانگر اتحاد ملی است/ بازهم معادلات دشمن غلط از آب در آمد!

فرماندار کرج با اشاره به محاسبه اشتباه دشمن و حضور مردم در راهپیمایی بهار انقلاب، گفت: بیست و دوم بهمن ماه آوردگاه دوباره برای همدلی و اتحاد همه اقشار و گروه ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه در جمه اصحاب رسانه، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،گفت: مردم شریف و شهیدپرور شهرستان کرج از نخستین دقایق شروع راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه، بار دیگر با حضور خود در این روز تاریخی وحدت و یکپارچگی ایران اسلامی‌ را به منصه ظهور رساندند.

وی با اشاره به محاسبه‌های غلط دشمنان ایران اسلامی تصریح کرد: با وجود همه توطئه‌های سهمگین دشمنان این انقلاب اسلامی همچنان پابرجا و استوار مانده و همین پیوند دیرین همواره موجب شکست جهان سلطه و رمز پایداری این کشور در این منطقه پر آشوب بوده است.

قاسم پور تاکید کرد: مردم کانون اصلی اقتدار کشور هستند و امروز اگرچه زیر بار هجمه های سنگین رسانه ای و فشارهای همه جانبه اقتصادی از سوی استکبار جهانی هستیم، اما نسل های جوان آمال و آرزوهای دشمنان را مثل گذشته نقش بر آب می سازند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1032784

مهمترین اخبار ایران و جهان: