نیوز سیتی!
13 تیر 1402 - 10:52

۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه های عمرانی شهر گرگان

گرگان - معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان از اجرای ۲۰۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان در شهر گرگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مقداد صادقیان با اشاره به اجرای ۲۰۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان در شهر گرگان اظهار کرد: این پروژه‌ها که شامل آسفالت معابر، احداث پل اعم از سواره یا پیاده رو، احداث پارک‌ها و دیگر پروژه‌ها است، با تخصیص اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان با مقیاس و محدوده اثر محله‌ای، منطقه‌ای، زیرساختی و شهری حائز اهمیت هستند.

صادقیان اظهار کرد: از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری گرگان، ۸۵۰ میلیارد تومان به این معاونت اختصاص یافته است.

وی با اشاره به احداث ایستگاه شماره ۸ آتش نشانی شهرداری گرگان گفت: عملیات اجرایی این پروژه در محله چناران به زودی آغاز می‌شود، ضمن اینکه بازسازی و مرمت سایر ساختمان‌های ایستگاه آتش نشانی در حال اجراست و در آینده نزدیک شاهد یک پروژه تأثیر گذار و بزرگ در حوزه ایمنی شهری مخصوصاً بافت قدیم خواهیم بود.

معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان عنوان کرد: پروژه‌های مطالعاتی و اجرایی شامل بوستان‌ها و تکمیل و بهبود وضعیت شبکه آب خام، احداث زمین‌های ورزشی، اماکن فرهنگی، رفع معضلات ترافیکی و موارد دیگر در حال اجرا می‌باشد.

به گفته صادقیان، بزودی با رفع موانع تملکی شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه دروازه شرقی گرگان (دور برگردان غیر همسطح انتهای جرجان همراه تفکیک باند کندرو و تندرو به جهت ساماندهی ترافیکی آن محور) نیز خواهیم بود.

وی در پایان از همت، تلاش و پشتکار همکاران معاونت زیربنایی و دیگر همکاران مرتبط شهرداری تشکر و قدردانی کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1329084

مهمترین اخبار ایران و جهان: