نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 11:37

میلاد محمدی در رادار سرمربی گل‌گهر/ قرارداد طلایی برای اوزونیدیس

میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران در رادار سرمربی یونانی تیم گل گهر سیرجان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از جذب «مارینوس اوزونیدیس» سرمربی یونانی کارش را در نقل و انتقالات تابستانی آغاز کرده و چند بازیکن جدید هم به خدمت گرفته است.

در شرایطی که گل گهر برای پست دروازه، محمدرضا اخباری را جذب کرده است، رسانه‌های یونان از تلاش اوزونیدیس برای خرید «سیابانی» دروازه بان تیم آریس یونان پرده برداشتند.

سایت sportdog یونان در گزارشی بار دیگر مبلغ بالای قرارداد اوزونیدیس در ایران را مورد اشاره قرار داده و نوشته است: «پس از عربستان سعودی، اوزونیدیس در ایران شغلی پیدا کرد و گل گهر در واقع به او یک قرارداد طلایی پیشنهاد داد. این مربی برای ۱+۱ سال با گل گهر قرارداد بست و مجموعاً ۲ میلیون یورو دستمزد گرفت که او را با اختلاف پردرآمدترین یونانی می‌سازد!»

در ادامه این گزارش به بازیکنان مدنظر اوزونیدیس هم اشاره شده است: «به نظر می‌رسد اوزونیدیس برای خود هدف قرار داده است که یک بازیکن یونانی یا یک ایرانی از سوپرلیگ یونان بگیرد. اولین اسامی که شنیده می‌شود سیابانی (دروازه بان آریس) و دفاع چپ میلاد محمدی (مدافع ایرانی تیم آاک یونان) است.»

این در حالی است که محمدی با آاک قرارداد دارد و باتوجه به اعتقاد سرمربی این تیم به محمدی، جدایی این بازیکن که مورد توجه استقلال و پرسپولیس هم بود بعید به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مبلغ ۲ میلیون یورو قرارداد اوزونیدیس هم که بعد از حضور او در گل گهر رسانه‌ای شد، از سوی مدیران این باشگاه ایرانی بارها تکذیب شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1317240

مهمترین اخبار ایران و جهان: