نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 11:17

گفتمان دولت مردمی نیاز به تقویت از سوی رسانه‌ها دارد

فرماندار همدان با بیان اینکه عملکرد دولت در استان مثبت و قابل دفاع است گفت: گفتمان دولت مردمی نیاز به تقویت و عمق‌بخشی از سوی رسانه‌ها دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مسلم مخفی ظهر امروز در نشست با هیات اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه استان با بیان اینکه گفتمان دولت نیاز به تقویت دارد اظهار کرد: در این راستا از خبرگزاری‌ها، رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها انتظار تلاش بیشتری داریم.

وی با اشاره به اینکه امروز ۲۸ خرداد دومین سالروز اعتماد ملت به دولت سیزدهم در انتخابات است افزود: از شهریور سال ۱۴۰۰ تاکنون حدودا ۲۰ ماه از فعالیت دولت می‌گذرد.

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم با وضعیتی کار را از دولت قبل تحویل گرفت که با چالش‌هایی متعددی مواجه بود و خوب می‌دانست باید تصمیم‌های سختی بگیرد یادآور شد: حامیان دولت پیش نیز به این وضعیت اذعان می‌کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه کرونا، تورم ۵۹ درصدی، کسری ۴۵۰ هزار میلیاردی بودجه و کمبود ذخایر کالاهای اساسی چهار چالش پیش روی دولت در بدو کار بود بیان کرد: در حوزه سیاست خارجی هم وضعیت نامطلوبی داشتیم و همه امور و‌ مناسبات به برجام ربط داده می‌شد حتی در روابط با همسایگان مشکل داشتیم.

مخفی با تاکید بر اینکه اغتشاشات و ناآرامی‌ها همزمان با آغاز حرکت شتابنده دولت که سعی در توقف و‌ ایجاد خلل در سرعت خدمت‌رسانی داشت موضوع دیگر پیش پای دولت سیزدهم بود متذکر شد: دولت در حوزه‌های مختلف اقتصادی، تولید، فرهنگ و .... دست به اقدامات اساسی و اصلاحی مهم زده است.

وی با اشاره به اینکه به تدریج در زندگی مردم و سطح جامعه این اقدامات خود را نشان خواهد داد افزود: تأییدات مقام معظم رهبری به مناسبت‌های مختلف از دولت مردمی معیار مهمی برای این است که دولت سیزدهم در مسیر درست حرکت می‌کند.

 فرماندار همدان خاطرنشان کرد: سنگ‌اندازی‌های دشمن و اغتشاشات سال گذشت حربه دشمن برای متوقف کردن حرکت دولت بود چراکه عملکرد دولت در استان مثبت و قابل دفاع است.

وی با بیان اینکه بنا به فرموده رهبری احیای سرمایه اجتماعی در بین مردم اولویت دولت مردمی قرار گرفت تاکید کرد: ارتباط بی‌واسطه با مردم و تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات آنها نیز در اولویت است.

مخفی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به استان اعتبارات خوبی برای پروژه‌های عمرانی اختصاص داده شد که همین فرصت سبب فعال شدن پروژه‌ها خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: تقویت امید و ایمان برای توصیه رهبری یک راهبرد مهم در سال انتخابات است و این مهم خنثی‌کننده خدعه دشمن در ایجاد فضای یاس و ناامیدی است.

پایان پیام/89033/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1292384

مهمترین اخبار ایران و جهان: