نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 12:25

کاهش تصادفات، نیازمند همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌ها

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی بر همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌ها در زمینه کاهش تصادفات تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید امیر مرتضوی بر همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌ها در زمینه کاهش تصادفات تأکید و اظهار کرد: ما باید با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه در امر رانندگی و همچنین راهداری، راهکار‌های عملیاتی و قابل تجربه ارائه کنیم. چراکه امروزه تصادفات به یک مسئله اجتماعی تبدیل شده که تلفات زیادی را به جامعه و خانواده‌ها تحمیل کرده است.

وی  در این جلسه که مسئولین دستگاه‌های مربوطه حضور داشتند بر اطلاع رسانی و اقدامات فرهنگی در پیشگیری از تصادفات تأکید کرد و از اقدامات انجام شده در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگی تقدیر کرد.

در این جلسه معاون پیگیری حفظ حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان نیز حضور داشت و بر اجرای دقیق قانون در مورد تخلفات رانندگی و برخورد با متخلفین تأکید کرد.

سید هادی شریعت یار گفت: برخورد قاطع با تخلفات رانندگی آغاز شده و قاطعیت در مجازات‌های مربوط به این موضوع می‌تواند بازدارنده باشد.

گفتنی است توجه ویژه به برخی موضوعات از جمله مسئله موتورسیکلت سواران، عابران پیاده، تقویت دوربین‌های نظارتی در سطح شهر، اصلاح نقاط حادثه خیز، برگزاری دوره‌های آموزشی و اصلاح راه‌های بین شهری و شهری از مهم‌ترین مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1235284

مهمترین اخبار ایران و جهان: