نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 15:18

به دنبال سیگنال‌رسانی صد درصدی صدا و سیما در کشور هستیم

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: پیام جمهوری اسلامی باید تا دورترین نقاط کشور شنیده شود و بر همین اساس به دنبال سیگنال‌رسانی صد درصدی در کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عابدینی ظهر شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های تلویزیونی و فنی صدا و سیمای البرز که در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به ترسیم چهارچوب تحول در صدا و سیما، گفت: در مدیریت جدید و در این چهارچوب، دو موضوع هویت محوری و عدالت‌گستری به عنوان عناصر محوری در نظر گرفته شده است.

عابدینی افزود: هویت محوری یعنی اینکه ما در ایران اسلامی شاهد فرهنگ‌ها، خرده فرهنگ‌ها، آداب و سنن و زبان و لهجه‌های مختلف هستیم و بر همین اساس یکی از وظایف صدا و سیما در این دوره این است که همه اینها در قاب رسانه دیده شوند و معتقدیم که سهم این حوزه گسترده باید هم در آنتن ملی و هم استانی به قدر کفایت دیده شود و در این مسیر حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه عدالت‌گستری هم معتقدیم که پیام جمهوری اسلامی ایران باید تا دورترین نقاط پایتخت شنیده شود و بر همین اساس باید تمام هم و غم خود را برای سیگنال‌رسانی صد درصدی در کشور به کار بگیریم.

وی در ادامه با بیان اینکه البرز یکی از استان‌های منحصر به فرد کشور است؛ گفت: این استان هم در دوران دفاع مقدس و هم آخرین اغتشاشات که همه کفر، یهود و نصارا و… یک جنگ احزاب بر ضد انقلاب اسلامی تدارک دیده بودند در دوره دفاع مقدس شهید فهمیده اقدامی کرد که هنوز بر تارک فرهنگ دفاع مقدس می‌درخشد در دوران اغشاشات هم خون شهید عجمیان توانست بر همه سرمایه‌گذاری که دنیای کفر ضد جمهوری اسلامی تدارک دیده بود غلبه کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1241784

مهمترین اخبار ایران و جهان: