نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 14:56

آغاز واگذاری زمین به خانواده‌های بیش از ‌سه فرزند در اردستان

اردستان‌-فرماندار اردستان گفت: قرعه‌کشی اهدا زمین رایگان برای خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در شهرستان اردستان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هادی احمدی‌طبا ظهر پنجشنبه در قرارگاه جوانی جمعیت اردستان اظهار داشت: در حوزه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، شبکه بهداشت حقیقتاً محور کار قرار دارد همچنین اقدامات خوبی نیز دیگر دستگاه‌های مربوط به این قرارگاه در شهرستان اجرا شده، که تشکر می‌شود.

وی افزود: پیگیری‌های بسیاری را در خصوص ساخت منازل مسکونی در شهرستان انجام داده‌ایم و در این راستا رایزنی‌هایی انجام دادیم تا بتوانیم برخی امکانات را رایگان به شهرستان بیاوریم همچنین می‌خواهیم ویلایی ساخته شود تا ارزش افزوده بهتری برای مردم داشته باشد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی زمین رایگان برای خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در شهرستان اردستان انجام شده که در این راستا در سطح استان اصفهان، اردستان اولین شهر استان است که این اقدام انجام شده و ۵۹ قطعه زمین در سطح شهرهای اردستان، زواره و مهاباد در نظرگرفته شده است.

احمدی‌طبا بیان کرد: انجام دادن کار فرهنگی در حوزه فرزندآوری و جوانی جمعیت ضرورت دارد همچنین باید در خصوص ساماندهی مجموعه خانواده‌های چندقلو در شهرستان و ایجاد یک انجمن اقدام کنیم چرا که چندقلوها یک نشاط و انگیزشی را در شهر ایجاد می‌کنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر، یکی از اولویت‌های نظام جوانی جمعیت است و رسانه‌های شهرستان اردستان نیز وظیفه دارند در جهت جوانی جمعیت اقدامات امیدآفرین و خوب انجام دهند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: برای نخستین بار در کشور برای همه خانواده‌هایی که فرزند سوم آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ متولد شده است، کارت خانواده باشکوه جوان کارت اردستان صادر می‌شود که تاکنون بیش از ۱۴ نفر برای دریافت جوان کارت اردستان ثبت نام کرده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1271140

مهمترین اخبار ایران و جهان: