نیوز سیتی!
19 خرداد 1402 - 14:29

امام جمعه قرچک: امید به آینده مایه برون رفت از مشکلات است

امام جمعه قرچک گفت: اگر ایمان به خدا و امید به آینده داشته باشیم قطعا از زیر بار مشکلات و معضلات بیرون خواهیم رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزچک، حجت‌الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه قرچک، اظهار کرد: امروز افرادی سازمان یافته و هدفمند ترویج فحشا می‌کنند، مقام معظم رهبری در بیاناتشان به خوبی اشاره داشتند «عده ای غافل هستند، که باید آگاه شوند، عده ای جاهل هستند باز هم جای کار هدفمند دارد ولی آنان که معاند هستند باید با آنان مبارزه شود».

وی گفت: امروز به معنای واقعی جنگ فرهنگی است، همه دست اندرکاران فرهنگی در خط مقدم مبارزه با بی فرهنگی، بی عفتی، فحشا است لذا در این جبهه نیاز به وحدت، انسجام و تلاش شبانه روزی است.

امام جمعه قرچک افزود: مردم همیشه پیروز میدان بودند، در دوران انقلاب اسلامی با حضور همه جانبه مردم، در جنگ هشت سال با همت و وحدت مردمی و در دوران پس از جنگ با فتنه های مختلف با بصیرت ایستادگی کردند، امروز نیز در جنگ ترکیبی دشمن باز حضور و مشارکت مردم لازم است.

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: صاحب اصلی این مملکت مردم هستند، مردم صاحب این انقلاب و نظام هستند فکر نکنید دشمن با نظام فقط مشکل دارد، دشمن با دیدگاه و نگرش اسلام و معتقدین به این دین مقدس همچنین این روحیه استکبار ستیزی مشکل دارند.

وی بیان کرد: اگر ایمان به خدا و امید به آینده داشته باشیم قطعا از زیر بار مشکلات و معضلات بیرون خواهیم رفت.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1272940

مهمترین اخبار ایران و جهان: